Centrum TDU i gier samochodowych

The Crew: rodzaje misji głównych

The Crew

W nadchodzącym The Crew, wypuszczonym spod skrzydeł Ubisoftu i Ivory Tower, dostaniemy siedem rodzajów misji głównych. Zestawiając tę liczbę z ilością Achievementów, o których niedawno pisaliśmy, nie robi ona żadnego wrażenia, jednak jeśli twórcy przyłożyli się do swojej pracy powinniśmy dostać odpowiednią porcję rozgrywki, adrenaliny i funu. O co chodzi i z czym to się będzie jeść? O tym poniżej.

Pierwszym i najbardziej intuicyjnym rodzajem misji jest oczywiście Wyścig, czyli Race. Czasem będzie on w postaci okrążeń czasem na zasadach sprintu. Końcowy wynik zależy przede wszystkim od czasu, w którym uporamy się z wyzwaniem. Można go poprawić za pomocą specjalnego bonusu, którego wielkość uzależniona jest od czasu spędzonego przez nas na pierwszym miejscu.

Checkpoint Run - naszym zadaniem jest dotarcie do kolejnego wyznaczonego punktu kontrolnego w określonym czasie, którego mamy naprawdę niewiele. Jeśli nam się to uda, to nasze konto zasili kilka(naście) dodatkowych sekund, a my będziemy musieli zdążyć dojechać do kolejnego CP. Im szybciej osiągniemy metę, tym więcej dostaniemy punktów. W tej konkurencji bonus otrzymujemy za każdy minięty punkt kontrolny gdy jesteśmy liderem.

A to B - czyli dotarcie do celu. Nie ma żadnym punktów kontrolnych, przez które musielibyśmy przejeżdżać - liczy się tylko dotarcie do mety. Musimy zaufać sobie i swojemu sprytowi lub zdać się na GPS. Punkty otrzymujemy za czas, zaś specjalny bonus za nieuszkodzenie auta.

Follow - typ misji polegających na śledzeniu celu, który albo prowadzi nas w jakieś miejsce albo próbuje zgubić. Aby otrzymać bonus i dużą ilość punktów należy trzymać się tak blisko wskazanego celu jak to tylko możliwe, jednak trzeba pamiętać, że im bliżej jesteś tym Twój cel porusza się szybciej.

Takedown - czyli najbardziej emocjonujące misje, w których musimy dosłownie ściągnąć cel, czyli go unieruchomić. Najprostszym sposobem takiego zatrzymania jest staranowanie. Im mocniej uszkodzimy pożądane auto, tym więcej punktów dostaniemy na koniec misji. Gdy gramy jako Crew musimy zadać największe straty, by zdobyć największą ich ilość.

Collect - misje polegające na zbieraniu przedmiotów (zazwyczaj są to paczki lub inne skrzynie) w określonym czasie. Im szybciej zbierzesz, tym lepszy wynik uzyskasz. Podczas gry z przyjaciółmi bonus zostaje przyznany temu, kto zbierze więcej przedmiotów.

Getaway - ostatni rodzaj misji - to nic innego jak ucieczka poza zasięg ścigających nas pojazdów. Im szybciej opuścimy strefę poszukiwań, tym lepszy uzyskamy wynik, natomiast bonus przyznawany jest za uszkodzenia goniących nas samochodów.

Zobacz też nasz poprzedni artykuł na ten temat.