Polskie Centrum Samochodowych MMO

The Crew - Najlepsze samochody w specyfikacji off-road

Top 10

Czas na kolejną część, dziesięciu najlepszych samochodów w konkretnej specyfikacji. Tym razem jest to specyfikacja off-road.

 

Poniższa lista powstała na podstawie mojego doświadczenia w trybach PVP i PVE. Dodatkowo każdy samochód został przetestowany na torze Windmil Racetrack. Wszystkie pojazdy w trakcie testów miały maksymalny poziom tuningu.

 

1. Nissan Skyline GT-R (R34)

Bardzo wszechstronny. Jest stabilny nawet na nierównych, szybkich łukach i jest w stanie szybko pokonać techniczne sekcje.

Moc: 566KM; Moment obrotowy: 670Nm; Waga: 1309kg

Czas na torze: 1:04,8

 

 2. RUF RT 35

Na wolnych trasach spisuje się bardzo dobrze, przy większych prędkościach staje się nerwowy.

Moc: 731KM; Moment obrotowy: 946Nm; Waga: 1266kg

Czas na torze: 1:04,7

 

3. BMW X6 M (E71)

Bardzo dobrze wyważony pod względem osiągów. Jest niezwykle przyjemny w prowadzeniu.

Moc: 714KM; Moment obrotowy: 939Nm; Waga: 1784kg

Czas na torze: 1:05,4

 

4. RUF 3400 K

Drugi RUF w zestawieniu. Względem swojego brata jest wolniejszy, ale bardziej stabilny.

Moc: 437KM; Moment obrotowy: 530Nm; Waga: 1118kg

Czas na torze: 1:05,5

 

5. Mini Cooper S Countryman All4

Największą jego zaletą jest sterowanie, bardzo łatwo jest go opanować.

Moc: 390KM; Moment obrotowy: 558Nm; Waga: 1176kg

Czas na torze: 1:05,7

 

6. Volkswagen Touareg NF 2011

Posiada skrzynię ośmiu biegową z bardzo krótkimi przełożeniami. Jest łatwy w sterowaniu i ma bardzo duży moment obrotowy.

Moc: 471KM; Moment obrotowy: 1094Nm; Waga: 1697kg

Czas na torze: 1:05,8

 

7. Ford Mustang GT 2011

Jego główną bronią jest prędkość. Przyjemnie pokonuje zakręty. Jego głównym konkurentem jest Dodge Challenger.

Moc: 520KM; Moment obrotowy: 731Nm; Waga: 1389kg

Czas na torze: 1:06,3

 

8. 2012 Dodge Challenger SRT-8 392

Jest bardzo podobny do Mustanga, przez co rodzaj trasy determinuje, który z nich jest lepszy.

Moc: 641KM; Moment obrotowy: 859Nm; Waga: 1472kg

Czas na torze: 1:06,4

 

9. 2013 Nissan 370z (Z34)

Jego główną jego zaletą jest waga. Reszta parametrów niczym szczególnym się nie wyróżnia.

Moc: 494KM; Moment obrotowy: 580Nm; Waga: 1245kg

Czas na torze: 1:06,7

 

10. Subaru BRZ

Najlżejszy z całej dziesiątki, jednak jego masa nie do końca idzie w parze z osiągami.

Moc: 466KM; Moment obrotowy: 510Nm; Waga: 1075kg

Czas na torze: 1:07,0

 

A które samochody według Was są najlepsze w tej specyfikacji? Piszcie w komentarzach!

Komentarze

Obrazek użytkownika Courius
Podium było do przewidzenia. Nissan GT-R też jest dla mnie topowym samochodem w offroadzie. Idealna stabilność kierunkowa i szybkość reakcji. Z miejsca troszkę gorzej rusza niż RT-35, nitro też ma od niego słabsze, ale w ogólnym rozrachunku Nissan jest dla mnie lepszym samochodem. Dziesiąta pozycja BRZ mnie zaskoczyła. Spodziewałem się go na miejscu zaraz za podium.
Obrazek użytkownika jedlin12
Dlaczego Skyline we wszystkim jest najlepszy? A jak prezentuje się kwestia z Focusem RS?
Obrazek użytkownika michau7547
R34 osiągnął tylko o 0,1s gorszy czas od RT35 na Windmil, jest stabilny na szybkich łukach, zajmował czołową lokatę w forumowych zawodach, a i w PVP wydaje się dla mnie najlepszy. Focus na torze miał czas 1:07,2; jest przewidywalny w prowadzeniu, ale w ogólnym rozrachunku zajął 11 miejsce. Oczywiście wiele zależy od indywidualnych preferencji gracza. W tym przypadku ciężko było wybrać dolną część listy, ponieważ auta spisywały się podobnie. Ostatecznie jednak zdecydowałem się zostawić Focusa czy Jeepa Cherokee poza pierwszą dziesiątką. Polecam też przejrzeć temat "Mechanik w TC", gdzie można znaleźć ustawienia pod wiele aut.
Obrazek użytkownika Courius
Focus traci sporo prędkości przy skręconych kołach. Prowadzi się stabilniej od Challengera np. na dohamowaniach, ale jeśli chodzi o przenoszenie prędkości przez zakręty to wypada słabiutko.