Polskie Centrum Samochodowych MMO

Pierwsze problemy

TDU 2

Najprawdopodobniej pierwsze problemy natury technicznej związane z parę dni temu wydanym nowym Test Drive'em mamy za sobą. Już w dniu europejskiej premiery - 4 dni temu - gracze zmuszeni zostali do borykania się z problemami związanymi z połączeniem z serwerami. Jak się później okazało fani TDU 2 z całej Ameryki byli pozbawieni trybu online. Podobne problemy wkrótce dosięgnęły Europejczyków. Cała sieciowa płaszczyzna gry siadała i była totalnie nieaktywna (sprawdź, co zrobić abym móc grać mimo braku połączenia z Internetem).

Dowiedzieliśmy się także, że miało to związek z przypadkowo odkrytym przez graczy bugiem. Otóż gdy chcieliśmy stworzyć klub, a nazwa klubu była już zajęta, gra zwracała nam 50 tyś. potrzebne na założenie klubu, których wcale jeszcze nie wydaliśmy. Czynność tę można było powtarzać do znudzenia, a za każdym razem nasze konto powiększało się o kolejne porcje gotówki.

Na chwilę obecną serwery pracują poprawie i nie ma problemów z połączeniem - gracze widoczni są na mapie, zmagania wymagające Internetu także funkcjonują należycie. Na szczęście gracze związani wcześniej z pierwszym Test Drive Unlimited przyzwyczaili się już do kaprysów ze strony serwerów, co nie zmienia faktu, że Atari za tę wpadkę zasłużyło sobie na minusa.