Polskie Centrum Samochodowych MMO

Patche i płacze

TDU 2

Jesteśmy nieco ponad tydzień po premierze gry, a kłopotów związanych z serwerami - tak dobrze znanymi z pierwszego TDU - mamy pod dostatkiem. Późnym czwartkowym popołudniem ukazał się pierwszy patch do Test Drive Unlimited 2. Łatka ważąca dokładnie 36.25 MB miała poprawić wiele rzeczy związanych z trybem multiplayer, ale nie sprostała zadaniu. Prawdzie oddać trzeba, że po pobraniu tej poprawki (metoda jaką to się odbywa nareszcie jest zadowalająca, choć sporo osób może narzekać na prędkość pobierania - 7 kb/s faktycznie radością nie napawa) pierwszy raz dane mi było zobaczyć, jak wygląda klub od środka. Poklikałem parę opcji, zaznajomiłem się z możliwościami i wyszedłem z klubu, później z gry, aby dokładnie przemyśleć sprawę. Nazajutrz kluby znów odmówiły współpracy, a i połączenia z serwerami do prostych zadań nie można było zaliczyć.

Sytuację miał poprawić kolejny patch, ale podzielił los swojego poprzednika. Wczoraj po 14ej mogliśmy pobierać nową łatkę, tym razem ok 2 razy lżejszą, bo ważącą 17.44 MB. Sytuacja miała się poprawić, ale nadal doskwierają nam problemy - to, co jest siłą napędową TDU, czyli możliwości interakcji między graczami są tak problematyczne, że na chwilę obecną jest piętą achillesową produktu.

Na odwrocie pudełka z grą mamy napisane jakby hasło reklamowe: Więcej niż wyścigi. Chyba nikomu z nas o takie więcej nie chodziło...