Polskie Centrum Samochodowych MMO

Developer Diary #2

TDU 2

To już druga część z cyklu Z pamiętnika dewelopera. Na samym początku panowie z Eden Games prowadzą dywagacje czy lepiej zostać na silniku z TDU czy może stworzyć nowy; czy powinniśmy pójść w stronę arcade, czy też raczej lepiej będzie pójść w stronę symulacji...

Z tego krótkie video dowiadujemy się ponadto, że będzie 60 posiadłości na obu wyspach (nie jest jasne, czy 60 w sumie, czy po 60 na każdą wyspę, ale jeśli miałbym zgadywać, wybrałbym tę drugą opcję). Dostajemy ponad 90 samochodów, odwzorowanych - zdaniem twórców - dokładnie, precyzyjnie i z dużą dbałością o szczegóły. Wykonanie misji z trybu single player ma nam zająć około 100 godzin. Trochę w to wątpię, ale na pewno nie mamy do czynienia z pozycją na jeden wieczór, jak to często bywa z innymi grami.

Na zakończenie raz jeszcze słyszymy, jak ważnym elementem całego TDU 2 jest płaszczyzna społeczna i możliwość zanurzania się w świecie wirtualnym razem ze swoimi znajomymi. Zdaniem autorów beta zakończyła się sukcesem zwłaszcza pod kątem sprawności całego systemu on-line, który nawet podczas stress-bety zdał egzamin.