Polskie Centrum Samochodowych MMO

Developer Diary #1

TDU 2

W filmiku, który znajdziecie poniżej, autorzy TDU 2 opowiadają, jakie przyświecały im cele podczas tworzenia drugiej odsłony gry z serii Unlimited. Jak sami mówią - główną ideą było danie graczowi czegoś więcej, niż wybór samochodu, skrzyni biegów, 3,2,1 i start - w ten sposób powstał ogromny otwarty świat w pełni on-line.

Podkreślają także, że mimo iż od powstania TDU minęły już 4 lata, to każdego dnia widzą, że ludzie logują się do gry i po prostu jeżdżą. Nie zapominają wspomnieć o aspekcie społecznym - tak dla nich ważnym i odróżniającym Test Drive Unlimited od innych gier - ludzie mają możliwość spotykać się, rozmawiać, zapraszać się do swoich posiadłości, a wszystko to "w otwartym świecie pełnym pięknych samochodów". Po wstępnej opowieści o pierwszej części gry autorzy przechodzą do TDU 2. Odchodzić od tego, co dało TDU nie zamierzali, stąd zrobili jeszcze większą grę, dodali cykl dobowy oraz zmienne warunki atmosferyczne, a wszystko po to, by gotowy produkt był jeszcze bardziej realistyczny. Na koniec słyszymy dość obiecujące słowa, że nie lekceważą graczy, słuchają ich opinii, a wszystko czego chcą, to zrobić taką grę, jakiej oczekują od nich fani.

Czas pokaże, ile jest prawdy w tym, co panowie (i pani) powiedzieli.