Assetto Corsa - Aktualizacja 1.7
Wraz z dodatkiem The Red Pack DLC, twórcy Assetto Corsy zafundfowali graczom nową aktualizcję oznaczoną jako 1.7. W jej skład wchodzi wiele zmian, a jedną z najciekawszych jest darmowy samochód, dodany równolegle do The Red Pack DLC, którym jest jeden z najładniejszych SUV-ów dostępnych obecnie na rynku - Maserati Levante S.
O pozostałych zmianach możecie przeczytać poniżej:
Raport zmian wersji 1.7 Assetto Corsy:
Dodano:
- Tor Red Bull Ring (Red Pack DLC)
- Ferrari SF15-T (Red Pack DLC)
- Ferrari F138 (Red Pack DLC)
- Ferrari 488 GT3 (Red Pack DLC)
- Lamborghini Aventadora LP 750-4 Superveloce (Red Pack DLC)
- Maserati GranTurismo MC GT4 (Red Pack DLC)
- Maserati 250F V6 (Red Pack DLC)
- Maserati 250F V12 (Red Pack DLC)
- Maserati Levante S
Zmiany:
- Dodano wskaźnik dynamicznej różnicy prędkości w aplikacji "Performance Delta"
- Dodano wskaźnik temperatury nawierzchni i otoczenia oraz wskaźnik przyczepności nawierzchni w aplikacji "Realtime"
- Zmieniono wyświetlane komunikaty dostępności systemów ABS i kontroli trakcji, gdy te systemy są niedostępne
- Dodano system zapisywania i wczytywania ustawień zmienionych ustawień sesji
- Dodano system wyboru wyjścia audio w aplikacji "Audio". W wypadku braku wybranego urządzenia, zostanie użyte domyślne urządzenie audio
- Dodano funkcje krzywej głośności w celu uniknięcia problemów ze sterownikami słuchawek firmy Logitech
- Dodano suwak precyzji w aplikacji "Photo"
- Dodano brakujące ikony w interfejsie graficznym trybu "Replay"
- Dodano parametr QUANTITY_MULT w pliku skidmarks.ini
- Poprawiono dźwięk turbosprężarki w Maździe RX-7 Tuned
- Poprawiono ścieżkę brakujących zewnętrznych odgłosów w Alfie Romeo 155 Ti V6
- Poprawiono dźwięki w Ferrari F40 - zmieniono filtr niskiego pasma oraz dźwięki zdarzeń
- Zbalansowano zewnętrzne dźwięki we wszystkich samochodach
- Dodano nowy dźwięk zewnętrzny do BMW M3 E92
- Dodano symulację temperatury tarcz hamulcowych (tylko w Ferari 488 GT3, Maserati GranTurismo MC GT4 oraz w Maserati Levante S)
- Dodano nowe malowanie "Drivemotive Driving School" dla BMW M3 E92 Drift oraz S1
- Od teraz ciśnienie opon wpływa na rozprzestrzenianie się ciepła oraz na rozgrzewanie się opon
- Dodano dynamiczny kontroler balansu elektronicznego hamulca (EBB). Zmiany kontrolera można dokonać poprzez plik ctrl_ebb.ini
- Dodano funkcję świateł dziennych w skrypcie odpowiedzialnym za oświetlenie
- Dodano funkcje zarządzania analogowymi wskaźnikami doładowania
- Dodano parametry i informacje serwerowe do ekranu wczytywania oraz do głównego ekranu wyścigu ("RaceControl" screen)
- Dodano możliwość przypisania kombinacji klawiszy dla systemów ABS, TC oraz dla turbosprężarki
- Dodano możliwość zmiany ustawień kontroli trakcji i systemu ABS za pomocą kombinacji kalwiszy Ctrl+Shift
- Dodano system świateł drogowych
- Dodano system świateł stroboskopowych
- Dodano możliwosć sterowania kamerą edycji video w trybie "Showroom"
- Dodano skrypt "SHOWROOM""LOAD_LIGHTS", umożliwiający uruchomienie świateł w trybie "Showroom"
- Od teraz wspierane są dodatkowe animacje w trybie "Showroom", poprzez plik extra_animations.ini i klawisz Num6
- Poprawiono aplikację "Audio" pod kątem nie zapisywania blokady poziomu dźwięku
- Dodano start lotny
- Dodano karę za przejście do pitstopu poprzez opcję "ESC to pits" podczas wyścigu
- Poprawiono kilka samochodów i torów pod kątem błędu ustawiającego samochód w pitstopie podczas rozpoczęcia sesji "Hotlap"
- Poprawiono zachowanie samochodów AI podczas przejazdu prze krawężniki
- Od teraz kierowcy AI poprawnie hamują wykorzystując system ABS (jeżeli jest dostępny)
- Dodano możliwość zmiany siły hamowania silnikiem, w samochodach umożliwiających taką zmianę, za pomocą skrótu klawiszowego Ctrl + E
- Dodano fizyczne wygładzanie krawędzi dla sztywnych obiektów
- Krzywa hamowania zachowuje te same limity, które zapisane są w sekcji FRONT_BIAS w pliku setup.ini
- Wskaźniki zmiany przełożenia oraz czerwonego pola na obrotomierzu w interfejsie graficznym (GUI) są zależne od uszkodzeń oraz limitów wynikających m.in. z wjazdu do boksów
- Wskaźnik ukończonych okrążeń podczas wyścigu odnosi się od teraz do ilości okrążeń pokonanych przez lidera wyścigu
- Aplikacja "Performance Delta" używa od teraz innej metody obliczenia różnic czasu (mniej realistycznej ale bardziej precyzyjnej)
- Kamera, która pokazywała tor podczas startu sesji, od teraz pokazuje samochód gracza
- Dodano nowe algorytmy zachowania wyścigowego dla kierowców AI
- Od teraz kierowcy AI zachowują się inaczej na początku wyścigu / sesji oraz pod koniec wyścigu / sesji - wykazują "wirtualne zmęczenie"
- Włączone i wyłączone światła są teraz częścią modelu samochodu i nie wpływają na zagospodarowanie połączenia sieciowego
- Promień opon jest od teraz powiązanych z fukcjną prędkości kątowej opony
- Poprawiono system krzywej momentu obrotowego, który generował błędy negatywnych wartości zbyt wcześnie
- Dodano nowy model fizyczny opon - Tyre Model V10 - obecnie w najnowszych samochodach, będzie stopniowo wprowadzanych do starszych pojazdów
- Usunięto błędy graficzne i problemy z poprawnym wyświetlaniem zawartości związanym z niewłaściwymi wartościami parametru LOD (Level Of Distance) - skalowania odległości
- Poprawiono modele 3D pojazdów: Nissan R34 Skyline, 370Z Nismo, Ferrari LaFerrari
- Wprowadzono ogólne poprawki błędów na kilku torach
- Dodano nowe tekstury chmur
- Poprawiono działanie efektów post-procesowych
- Poprawiono wygląd i działanie różnych warunków pogodowych
- Poprawiono wyświetlanie GUI przy korzystaniu z urządzenia Oculus Rift przy aktywnych efektach post-procesowych i antyaliasingu
- Dodano możliwość uruchomienia trybu jazdy bezpośrednio z launchera poprzez dodanie komendy
[AUTOSPAWN]
ACTIVE=1
do pliku race.ini i uruchomieniu gry poprzez plik AssettoCorsa.exe - Dodano eksperymentalny system zarządzania przepustowością sieci na serwerach acServer
Tlumaczenie: ©KUBUTECH911_PL, DriveCenter.pl
Komentarze
14.07.2016 23:14